2022-07-29 11:26:48

SERVISO PRIĖMĖJAS (-A) – VADYBININKAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- naujo ir naudoto automobilio priėmimas į servisą;
- klientų poreikio serviso paslaugoms išsiaiškinimas;
- patikslinto ir suformuluoto kliento poreikio perdavimas serviso darbuotojams;
- klientų informavimas apie teikiamas serviso paslaugas, jų trukmę, kainą;
- tarpininkavimas tarp kliento ir serviso darbuotojų;
- naujo ir naudoto automobilio atidavimas klientui;
- dokumentų ir duomenų, susijusių su serviso veikla, administravimas;
- serviso darbų organizavimas bei efektyvumo kontrolė.

Reikalavimai

- aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (pageidautina - techninis/inžinerinis);
- patirtis klientų aptarnavimo srityje;
-serviso darbo organizavimo išmanymas;
- puikus automobilių inžinerijos supratimas;
- aktyvių pardavimų patirtis – privalumas;
- puikus lietuvių ir GERAS rusų bei anglų kalbų mokėjimas;
- atsakingas požiūris į darbo kokybę;
-geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir geros IT žinios;
- vairavimo patirtis ir B kategorijos vairuotojo pažymėjimas;
- komunikabilumas, iniciatyvumas, įžvalgumas, greita reakcija ir orientacija į rezultatus;
- gebėjimas savarankiškai planuoti, organizuoti ir kontroliuoti savo veiklą.

Įmonė siūlo

- nuo darbo rezultatų priklausantį atlygį;
- galimybę realizuoti savo žinias, patirtį ir idėjas;
- darbą dinamiškoje, jaunatviškoje ir draugiškoje komandoje;
- puikias darbo sąlygas;
- asmeninio bei profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.