2022-07-29 11:26:48

Palaikymo specialistas (Help desk)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• užduočių valdymas sistemoje: registravimas, klasifikavimas vykdytojams, sprendimas;
• vidinių ir išorinių vartotojų konsultavimas;
• mokomųjų instrukcijų ruošimas (lietuvių, anglų kalbomis).

Reikalavimai

• aukštasis išsilavinimas (IT, matematika);
• darbo patirtis su draudimo informacinėmis sistemomis (privalumas);
• geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• anglų kalbos žinios;
• rusų kalbos žinios (privalumas);
• dėmesys vidiniams ir išoriniams klientais, orientavimasis į jų poreikius;
• komunikabilumas, operatyvumas, organizuotumas, atsakingumas.

Įmonė siūlo

• siūlome įdomų darbą jaunatviškame kolektyve, tarptautinėje bendrovėje;
• mokymus, tobulėjimo ir karjeros galimybes.