Administratorius (-ė) svečiams daro pirmąjį ir ilgiausiai išliekntą įspūdį apie viešbutį, nes jis (ji):
1. pasitinka svečius, bendrauja su jais per buvimo viešbutyje laiką;
2. teikia svečiams išsamią informaciją apie viešbučio paslaugas/produktą, pataria dėl įsigijimo.
Administratoriaus pareigos:
1. vykdyti privalomas procedūras (check-in, check-out, žadinimas, žinutės perdavimas, lojalumo programų pristatymas ir t.t.);
2. atsiskaityti su svečiais už suteiktas paslaugas.
Administratoriaus pagrindinis darbo įrankis - kompiuterinė programa OPERA.
Reikalavimai
Jis/ji bendrauja su svečiais, atvykusiais iš įvairiausių šalių. Todėl jis/ji privalo:
- labai gerai kalbėti lietuvių, anglų ir rusų kalbomis;
- mokėti aiškiai, rišliai ir nuosekliai teikti informaciją;
- būti paslaugus, mandagus, taktiškas, orientuotas į svečią ir jo interesus;
- būti disciplinuotas (atlikti procedūras ir modeliuoti savo elgesį pagal nustatytus Starwood standartus), laikytis vidaus tvarkos.
Viešbučio administratoriaus darbo patirtis ir įgūdžiai dirbti kompiuterine programa "Opera" - privalumas.
Įmonė siūlo
Darbuotojai į darbą atvežami, taip pat parvežami į Vilnių įmonės autobusu. Autobuso maršrutas - viešbutis Radisson Blu - sustojimo stotelės "Šeškinės poliklinika" ir Fabijoniškių - viešbutis "Le Meridien Vilnius". Grįžtama tuo pačiu maršrutu. Nemokamai.
Darbuotojams pateikiami pietūs ir vakarienė. Nemokamai.
Organizuojamas jų orientacinis ir profesinis mokymas. Nemokamai.
Laiku išmokamas sutartas atlyginimas.
Papildoma informacija
Administratoriaus darbas organizuojamas trim pamainomis, t.y. rytinė ir vakarinė, naktinė pamainos, kurių trukmė po 8 valandas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.