Siūlomo darbo pobūdis:
Klientų (restoranai, viešbučiai, sporto klubai ir kiti), turinčių specializuotas IT sistemas, aptarnavimas.
Pagrindinės užduotys:
IT sprendimų diegimas pas klientus, techninės ir programinės įrangos priežiūra, klientų konsultavimas sistemų naudojimo klausimais.
Reikalavimai
• aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas IT srityje;
• puikios IT infrastruktūros techninės ir „Microsoft“ operacinių sistemų žinios;
• pakankamos rusų arba anglų kalbų žinios;
• nepriekaištinga elgesio kultūra, komunikabilumas, sugebėjimas spręsti konfliktines situacijas, atsakingumas, kūrybiškumas, savarankiškumas;
• sugebėjimas greitai įsigilinti ir įsisavinti naują programinę įrangą;
• vairuotojo teisės;
• gali būti paskutinio kurso studentas.
Įmonė siūlo
• įdomų darbą jaunatviškame kolektyve;
• tobulėjimo galimybes;
• socialines garantijas;
• aiškias karjeros perspektyvas;
• motyvacinį atlyginimą, priklausantį nuo rezultatų.
Papildoma informacija
Privalumai:
• patirtis dirbant su POS sistemomis;
• patirtis dirbant su verslo valdymo sistemomis;
• ne mažiau nei vieneri metai sėkmingos patirties klientų aptarnavimo srityje;
• noras tapti aukščiausios kvalifikacijos inžinieriumi gebančiu spręsti svarbiausius ir sudėtingiausius uždavinius.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.