IT klientų aptarnavimo specialistas atsakingas už pagalbos teikimą ir sprendimų ieškojimą įmonėms bei privatiems asmenims, besinaudojantiems kompanijos teikiamomis paslaugomis.
• Teikti pagalbą, sprendžiant įvairias klientui iškylančias problemas, susijusias su svetainių talpinimu ir domenais
• Bendrauti su klientais telefonu, elektroninių paštu ar „chat‘u“
• Užtikrinti profesionalų sprendimų priėmimą bei informacijos teikimą
• Nuolat ieškoti būdų, kaip efektyviau padėti klientams, siūlant savo idėjas ir sprendimus.
Reikalavimai
• Patirtis klientų aptarnavime
• IT žinios ir išsilavinimas
• Puikūs bendravimo įgūdžiai
• Gebėjimas operatyviai ieškoti sprendimo būdų bei būti atspariam stresinėms situacijoms
• Atvira ir bendradarbiauti linkusi asmenybė, norinti prisijungti prie draugiškos komandos.
Įmonė siūlo
• Darbą šiuolaikiškame bei moderniame biure Vilniaus centre
• Neformalią aplinką jaunatviškame ir labai draugiškame kolektyve
• Įvairias papildomas naudas (sveikatos draudimą, mokymus, biblioteką, Xbox žaidimus, poilsio kambarį, užkandžius ir t. t.), jog darbas būtų tik malonesnis
• Priedus atspindinčius Tavo rezultatus
• Bei labai dideles tobulėjimo galimybes
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.