Užtikrinimas, kad į klientų užklausas būtų reaguojama laiku ir tinkamai;
Nuolatinis klientų užklausų aptarnavimas;
Klientų aptarnavimo tobulinimas;
Efektyvus ir profesionalus klientų užklausų aptarnavimas telefonu ir elektroniniu paštu;
Užtikrinimas, kad klientų aptarnavimo procesas vyktų pagal kompanijos nustatytus principus;
Didžioji darbo laiko dalis - klientų aptarnavimas telefonu ir elektroniniu paštu.
Reikalavimai
Labai geros anglų kalbos žinios;
Aukštasis išsilavinimas;
Labai geri komunikavimo, klausymo ir rašymo įgūdžiai;
Klientų aptarnavimo patirtis;
Kompiuterinis raštingumas;
Galimybė dirbti nuo 14:00 iki 23:00 valandos (Kauno ofise).
Įmonė siūlo
Patrauklus atlyginimas;
Kompanijos mokymai;
Tikri iššūkiai ir karjeros galimybės;
Erdvė profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.