- Įmonės buhalterinės apskaitos organizavimas( pardavimai, pirkimai, pajamos, išlaidos, ilgalaikis turtas ir t.t.) ir kontrolė, vadovaujantis LR įstatymais;
- Teisingas mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas, kontrolė;
- Finansinių, mokestinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei pateikimas valstybinėms institucijoms;
- Ryšių palaikymas su mokesčius administruojančiomis institucijomis;
- Savaitinių, mėnesinių, metinių ataskaitų ruošimas motininei kompanijai.
Reikalavimai
- Puikus Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinės apskaitos vedimą, išmanymas;
- Aukštasis ekonominis, finansinis ar buhalterinis išsilavinimas;
- Ne mažesnė kaip 3 metų analogiško darbo patirtis;
- Anglų kalbos žinios(raštu ir žodžiu);
- Greitas naujos programinės įrangos įsisavinimas;
- Patirtis ilgalaikio turto apskaitoje ir kontrolėje;
- MS Excel įgūdžiai;
- IFRS žinios būtų privalumas;
- Navision programos žinios būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- Konkurencingą ir kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį;
- Skatinimo programą;
- Visas socialines garantijas;
- Darbo priemones.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.