2022-07-29 11:26:48

ADMINISTRACIJOS VADOVĖ (-AS) (1 metų kontraktas)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

ADMINISTRAVIMO FUNKCIJOS: - užtikrinti sklandų Baltijos šalių ofisų funkcionavimą (sutartys, pirkimai, nuoma, darbo priemonės), - visos būtinos dokumentacijos ruošimas ir apskaita, - pirminių dokumentų surinkimas ir perdavimas buhalterijai, - bendradarbiauti su įmonės centriniu padaliniu Šveicarijoje bei partneriais kitose šalyse, - organizuoti ir koordinuoti pavaldžių darbuotojų(pavaldume 1 darbuotojas) darbą, - kas mėnesį teikti veiklos ataskaitas centriniui padaliniui Šveicarijoje. ŽI VALDYMO FUNKCIJOS: - naujų darbuotojų įvedimas į kompanijos struktūrą (aprūpinimas darbo vieta bei priemonėmis, supažindinimas su struktūra, kultūra ir veiklos principais), - personalo dokumentacijos vedimas (įdarbinimas, išdarbinimas, atostogos, ligos atostogos, komandiruotės ir kt.), - pusmetinių ir metinių veiklos pokalbių organizavimas, - darbų saugos bei sveikatos instruktavimas ir priežiūra. KOKYBĖS IR ATITIKMENS FUNKCIJOS: - diegti ir laikytis korporacijos vertybių bei taisyklių, - rinkti, atnaujinti ir vykdyti sveikatos apsaugos institucijų keliamus reikalavimus bei užtikrinti būtiną veiklos kokybę.

Reikalavimai

- ne trumpesnė nei 3 metų administracinio ir personalo apskaitos vedimo darbo patirtis;
- kompleksinis mąstymas bei gebėjimas vienu metu atlikti keletą užduočių;
- puikūs anglų kalbos įgūdžiai (su tiesioginiu vadovu bendravimas vyksta angliškai);
- gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
- lankstumas bendradarbiaujant su skirtingais padaliniais, žmonėmis bei atliekant įvairias užduotis,
- stiprus atsakomybės jausmas;
- iniciatyvumas ir puikūs bendravimo įgūdžiai.

PRIVALUMU laikysime rusų kalbos įgūdžius.

Įmonė siūlo

- patrauklias darbo sąlygas; - mokymus; - draugišką tarptautinį kolektyvą. Siūlomas atlyginimas: derybų klausimas, su perspektyva didėti. BŪTINA: CV pateikti anglų kalba.