2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo skambučių centro vadovas/-ė

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimo organizavimą;
• Laikytis, užtikrinti ir kontroliuoti įmonės klientų aptarnavimo procesus ir politiką;
• Vadovauti padalinio komandai, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą;
• Koordinuoti klientų užsakymus ir priimti naujus užsakymus iš klientų – vietoje, telefonu ir kompiuterinėse sistemose;
• Konsultuoti klientus apie produkciją, pristatymo terminus, taip pat teikti pagalbą klientams, sprendžiant jų problemas;
• Nuolatinė komunikacija su klientais, palaikant kokybišką aptarnavimą ir užtikrinant teikiamų paslaugų garantijas;
• Personalo mokymai (klientų aptarnavimo kultūra, pardavimo efektyvumas);
• Klientų nuomonės tyrimas ir pasitenkinimo analizė;
• Probleminių situacijų sprendimas, pretenzijų nagrinėjimas;
• Ataskaitų įmonės vadovybei rengimas.

Reikalavimai

• Bent 3 metų panašių pareigų sėkmingo darbo patirtis skambučių centre;
• Patirtis rengiant, diegiant ir kontroliuojant klientų aptarnavimo procesus ir sistemas;
• Pageidaujamas aukštasis išsilavinimas;
• Puikios lietuvių ir rusų kalbos žinios /žodžiu/, pageidaujamos anglų kalbos žinios;
• Puikūs komunikacijos ir argumentacijos įgūdžiai;
• Darbo patirtis koordinuojant ir vadovaujant komandos darbui;
• Didelis atsparumas stresui ir pusiausviros išlaikymas;
• Tikslumas ir loginis mąstymas;
• Geri kompiuteriniai įgūdžiai.

Įmonė siūlo

Prisijungę prie įmonės kolektyvo, gausite stabilų, gerą ir įdomų darbą tarptautinėje aplinkoje su geromis karjeros ir profesinio tobulėjimo galimybėmis, apmokymais, socialinėmis garantijomis, stabiliu atlyginimu (nuo 650 € bruto + procentai nuo klientų užsakymų) ir puikiu kolektyvu.

Jei šis pasiūlymas jus sudomino, laukiame jūsų CV ir motyvacijos laiško.

Dėkojame už susidomėjimą ir prašom turėti omeny, kad susisieksime su antro atrankos etapo kandidatais!