Profesionalus komunikavimas su klientais telefonu, el. paštu bei gyvai;
Klientų konsultavimas apie įmonės produktus bei paslaugas;
Įmonės įvaizdžio formavimas vadovaujantis klientų aptarnavimo standartais;
Klientų informacijos atnaujinimas bei grįžtamojo ryšio surinkimas;
Problemų sprendimas.
Reikalavimai
Universitetinis/ aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
Komunikabilumas;
Taisyklinga lietuvių kalba;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Greita orientacija;
Atsakingumas;
Gebėjimas bendrauti kitomis kalbomis.
Įmonė siūlo
Darbą pagal darbo sutartį ir priedus už pasiektus darbo rezultatus;
Nuolatinius mokymus ir seminarus;
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.