2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padalinys/sritis: Komercijos departamentas, Filialų valdymo skyrius Darbo pobūdis: • Vartojimo kredito sutarčių sudarymas; • Klientų konsultavimas tiesiogiai ir telefonu; • Aktyvūs pardavimai telefonu; • Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas;
• Gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas;
• Geros rusų kalbos žinios;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Privalumai:
• Darbo patirtis finansų įstaigoje.

Įmonė siūlo

• Darbas pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita).

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilnius" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.

Papildoma informacija

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.