2022-07-29 11:26:48

KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimo organizavimą;
laikytis, užtikrinti ir kontroliuoti įmonės klientų aptarnavimo procesus ir politiką;
vadovauti padalinio komandai, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą;
ugdyti darbuotojų klientų konsultavimo ir pardavimo įgūdžių kompetencijas;
diegti naujus ir tobulinti esamus klientų aptarnavimo procesus;
analizuoti klientų atsiliepimus, pageidavimus ir kitą informaciją, susijusią su klientų poreikiais;
užtikrinti darbuotojų pateiktų atsakymų profesionalumą bei problemų sprendimo teisingumą;
koordinuoti klientų užsakymus ir priimti naujus užsakymus iš klientų – vietoje, telefonu ir kompiuterinėse sistemose.

Reikalavimai

Kandidatai turėtų:

turėti aukštąjį išsilavinimą;
turėti darbo patirties vadovavimo klientų aptarnavimo skyriuje patirties;
turėti gerus komandos formavimo įgūdžius;
turėti darbo patirties su klientų aptarnavimo standartais;
turėti darbo patirties klientų informavimo, konsultavimo ar paslaugų pardavimo srityje;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, skyriaus planus bei ataskaitas;
savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus veiklą;
mokėti užsienio kalbą (pageidautina anglų k., rusų k.);
gebėti spręsti konfliktines situacijas.