- 18 klientų aptarnavimo skyrių darbo organizavimas ir valdymas;
- Klientų aptarnavimo skyrių pardavimų apimčių didinimo užtikrinimas, darbo rezultatų analizė ir nuolatinis rezultatų gerinimas;
- Pardavimų procesų bei metodų tobulinimas;
- Kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimas, klientų aptarnavimo rodiklių matavimas bei gerinimas.
Reikalavimai
- Vadovavimo patirtis telemarketingo arba tiesioginių pardavimų srityje (ne mažiau 2 m.);
- Sugebėjimas greitai reaguoti ir spręsti problemas, neeilines situacijas;
- Orientacija į rezultatą, iniciatyvumas;
- Analitinis mąstymas, kūrybiškumas;
- Gebėjimas dirbti su žmonių grupe (tiesiogiai ir nuotoliniu būdu);
- Geros anglų bei rusų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Excel, Power Point);
- Vairuotojo pažymėjimas.
Privalumai:
- Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
- Dinamišką darbą jauname ir entuziastingame kolektyve.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Filialų valdymo skyriaus vadovas (-ė)" siųskite el. paštu arba per CV Market sistemą. Motyvacinis laiškas yra privalomas, be jo kandidatų CV nebus svarstomi.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.