2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo telefonu vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- GPS transporto valdymo sistemos klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu;
- problemų ir gedimų registravimas ir šių klausimų delegavimas atsakingiems įmonės skyriams;
- GPS įrangos nustatymų konfigūravimas;
- klientų aptarnavimo vadovo užduočių vykdymas, aptarnaujant verslo klientus.

Reikalavimai

- bendrieji darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- geri bendravimo įgūdžiai;
- iniciatyvumas, atsakingumas, komunikabilumas, orientacija į kokybišką rezultatą;
- gebėjimas savarankiškai planuoti ir vykdyti darbus bei spręsti problemas.

Privalumai (neprivalomi įgūdžiai):
- darbas su IT susijusioje srityje;
- anglų ir/ar rusų kalbos žinios.

Įmonė siūlo

- atlygį, priklausantį nuo darbuotojo kompetencijos ir atliekamo darbo;
- motyvacinę sistemą;
- įdomų ir atsakingą darbą;
- profesinio tobulėjimo galimybes.