-Sandorių, su naujais verslo klientais, sudarymą;
-Informacijos apie kliento draudimo poreikius rinkimą ir tinkamiausių sprendimų pateikimą;
-Draudimo sutarčių atnaujinimą esamiems verslo klientams bei papildomų draudimo paslaugų pardavimą;
-Dalyvavimą rengiant ir įgyvendinant pardavimo projektus;
-Kokybišką klientų aptarnavimą ir konsultavimą;
Reikalavimai
-Turite stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią siekti užsibrėžtų pardaviminių tikslų;
-Turite užmezgęs gerus santykius su verslo klientais;
-Norite pats planuotis savo darbą ir atsakyti už darbo rezultatus;
-Lengvai, betarpiškai ir dalykiškai bendraujate su verslo klientais;
-Esate išprususi bei suvokianti verslo aplinką asmenybė;
-Turite poreikį dirbti finansiškai stabilioje įmonėje;
-Gyvenate ir dirbate pagal aukštus moralinius standartus;
-Turite vairuotojo pažymėjimą;
-Gebate susišnekėti rusų ir anglų kalbomis.
Mes tikimės, kad "IF" vertybės sutampa su Tavosiomis!!!
„IF“ VERTYBĖS
Draudimo bendrovės „If“ sėkmė priklauso nuo mūsų klientų požiūrio į mus. Kasdienis mūsų darbas grindžiamas keturiomis pagrindinėmis vertybėmis, kurios susijusios ir su klientų lūkesčiais.
PAŽANGUS MĄSTYMAS
Mes mąstome pažangiai – aktyviai siekiame rezultato, trokštame naujų žinių ir patirties, pamatuotai eksperimentuojame ir improvizuojame.
PATIKIMUMAS
Mums svarbu, kad mumis pasitikėtų – elgiamės teisingai, tesime pažadus, esame sąžiningi.
LENGVAS PASIEKIAMUMAS IR ATVIRUMAS
Esame lengvai pasiekiami ir atviri – siūlome suprantamus draudimo sprendimus, užtikriname efektyvų darbą, skaidrią veiklą, geranoriškai bendraujame.
PASIŠVENTIMAS
Visuomet ir visi dirbame su įkvėpimu.
Įmonė siūlo
-Profesionalų ir teisingą požiūrį į darbo santykius;
-Kompetenciją atitinkantį fiksuotą atlygį ir nuo rezultatų priklausančius atlyginimo priedus;
-Galimybę tobulėti ir įgyti naujų žinių bei įgūdžių tarptautinėje komandoje;
-Atsakingą darbą ir puikias darbo sąlygas;
-Įmonės darbuotojams taikomas skatinimo priemones.
Siųsti savo CV
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.