2022-07-29 11:26:48

KLIENTŲ APTARNAVIMO CENTRO VADOVAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimo organizavimą;
Laikytis, užtikrinti ir kontroliuoti įmonės klientų aptarnavimo procesus ir politiką;
Vadovauti padalinio komandai, nustatant tikslus ir užduotis, skatinti padalinio darbo efektyvumą;
Ugdyti darbuotojų klientų konsultavimo ir pardavimo įgūdžių kompetencijas;
Diegti naujus ir tobulinti esamus klientų aptarnavimo procesus;
Analizuoti klientų atsiliepimus, pageidavimus ir kitą informaciją, susijusią su klientų poreikiais;
Užtikrinti darbuotojų pateiktų atsakymų profesionalumą bei problemų sprendimo teisingumą;
Koordinuoti klientų užsakymus ir priimti naujus užsakymus iš klientų – vietoje, telefonu ir kompiuterinėse sistemose.

Reikalavimai

Turėti aukštąjį išsilavinimą;
Turėti darbo patirties vadovavimo klientų aptarnavimo skyriuje patirties;
Turėti gerus komandos formavimo įgūdžius;
Turėti darbo patirties su klientų aptarnavimo standartais;
Turėti darbo patirties klientų informavimo, konsultavimo ar paslaugų pardavimo srityje;
Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, skyriaus planus bei ataskaitas;
Savarankiškai planuoti, organizuoti savo ir skyriaus veiklą;
Mokėti užsienio kalbą (pageidautina anglų k., rusų k.);
Gebėti spręsti konfliktines situacijas.