2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialisto (-ės)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Kontaktų centro partnerių/užsakovų ( t.y. prekybos centrų, oro uostų ar komunalinių paslaugų) info linijų aptarnavimas, paslaugų ar prekių pristatymas, informacijos suteikimas, konsultavimas, užklausų registravimas;
Klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu.

Reikalavimai

Puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas, gera iškalba;
Taisyklinga lietuvių kalba;
Labai geras rusų kalbos mokėjimas (žodžiu);
Labai geras anglų kalbos mokėjimas (žodžiu);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word);
Savarankiškumas, organizuotumas, stipri orientacija į rezultatą;
Stresinių situacijų valdymas;
Darbo patirtis nėra būtina svarbiausia noras mokytis ir tobulėti;
Galimybė dirbti pamaininiu darbo grafiku.

Įmonė siūlo

Darbą jaunatviškame ir draugiškame kolektyve ir šiuolaikišką darbo aplinką;
Motyvuojančią darbo užmokesčio sistemą, premijas ir priedus;
Karjeros perspektyvas įmonių grupėje.