2022-07-29 11:26:48

Paslaugų valdymo administratorius (-ė) (HelpDesk/ ServiceDesk) Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padalinys/sritis: Informacinių technologijų ir plėtros departamentas, Paslaugų valdymo skyrius Darbo pobūdis • Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/ gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioretizavimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas; • Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas); • Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje); • Ne mažiau 1 metų IT infrastruktūros priežiūros patirtis; • Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas, stipri orientacija į įmonės sistemos vartotojus. Privalumai • Patirtis dirbant HelpDesk (pagalbos centre); • Darbo su verslo valdymo sistemomis patirtis; • SQL pradmenys; • PL/SQL - didelis privalumas; • JAVA ir Web technologijų išmanymas; • LINUX žinios; • ITIL metodologijos išmanymas (sertifikatas - didelis privalumas); • Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).

Įmonė siūlo

• Patrauklų atlyginimą;
• Tarptautinės įmonės socialines garantijas;
• Karjeros galimybes;
• Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
• Kvalifikacijos tobulinimo galimybes.

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Paslaugų valdymo administratorius (-ė)" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.

Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.