2022-07-29 11:26:48

Techninio aptarnavimo vadovas

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

  • Organizuoti, optimizuoti ir koordinuoti garantinio ir pogarantinio aptarnavimo procedūrą tarptautiniams Getnord klientams.
  • Dirbti su autorizuotais Getnord servisais įvairiose pasaulio šalyse.
  • Organizuoti atsarginių detalių tiekimą Getnord serviso partneriams įvairiose pasaulio šalyse.
  • Teikti techninę konsultaciją tiesiogiai su klientais dirbantiems pardavimo vadybininkams.
  • Sistemizuoti informaciją apie atsirandančius gedimus ir teikti siūlymus kokybės gerinimui
  • Reikalavimai

  • Pilnos (C2) anglų kalbos žinios tiek raštu tiek žodžiu.
  • Aukštasis išsilavinimas. Pageidautina technologinis.
  • Patirtis techninio aptarnavimo srityje.
  • Techninės žinios ir gebėjimas greitai ir savarankiškai įsisavinti naujoves.
  • Kūrybiškas požiūris į iškeltas užduotis
  • Įmonė siūlo

  • Karjeros galimybę greitai augančioje tarptautinėje bendrovėje.
  • Konkurencingą atlyginimą ir priedus už atliktas užduotis.
  • Ilgalaikę darbo sutartį su visomis socialinėmis garantijomis.