• Klientų konsultavimas verslo valdymo sistemų administravimo klausimais (internetu ir telefonu);
• Pagalba klientui, sprendžiant kilusias problemines situacijas;
• Klientų poreikių ir lūkesčių analizė.
Reikalavimai
• Patirtis dirbant su Microsoft Dynamics NAV sistema;
• Verslo procesų išmanymas;
• Puikūs klientų aptarnavimo įgūdžiai;
• Iniciatyvumas, imlumas naujai informacijai, komunikabilumas ir gebėjimas spręsti problemas.
Įmonė siūlo
• Rinkoje patrauklų ir konkurencingą atlyginimą;
• Lankstų darbo grafiką;
• Profesionalų ir draugišką kolektyvą;
• Įvairius profesinius mokymus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.