2022-07-29 11:26:48

Adizes Instituto Lietuvai ofiso administratorius

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Adizes instituto Lietuvai ofiso administravimas;
dokumentacijos tvarkymas;
vadovo ir konsultantų laiko planavimas ir logistikos organizavimas;
bendravimas (tiek telefonu, tiek ir tiesiogiai) su Instituto klientais iš įvairių šalių, pateikiant jiems informaciją;
prezentacijų (Powerpoint ir t.t.) ir mokymų medžiagos ruošimas;
finansinių dokumentų tvarkymas

Reikalavimai

Geri administraciniai gebėjimai
Kruopštumas, atidumas
Iniciatyvumas
Darbų davedimas iki jų užbaigimo, pastovus monitoringas
Geros anglų kalbos (tiek šnekamosios, tiek ir rašytinės) žinios (papildomai rusų kalbos žinojimas būtų privalumas)
Buhalterinės apskaitos kompetencijos būtų papildomas privalumas
Komandiškumas
Pasirengimas padėti kitiems komandos nariams;
Geri darbo su PC įgūdžiai (Powerpoint, Word, Exel, etc.)

Įmonė siūlo

Aplinką, kurioje pastoviai galima profesiškai augti ir tobulėti;
Vadybinių kompetencijų ugdyma, dalyvaujant seminaruose;
Administracinį darbą, koordinuojant su įvairiomis verslo/visuomeninėmis organizacijomis, padedant joms augti ir vystytis;
Draugišką komandą.