Jūs dirbsite buhalterinių paslaugų bei konsultacijų įmonėje ir būsite atsakinga (-as) už pilną įmonių buhalterijos tvarkymą iki finansinės atskaitomybės sudarymo. Jūs taip pat konsultuosite ir teiksite reikiamą informaciją klientų įmonių vadovams.
Reikalavimai
- ne mažiau 3 m. patirtis tvarkant pilną įmonių buhalteriją,
- anglų kalbos mokėjimas yra privalomas,
- noras ir galimybė dirbti su keliomis įmonėmis vienu metu.
- susitaikyti, kad naujame kolektyve visi bus lygūs ir be "titulų", įskaitant ir vadovus.
Rusų k. mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- atlyginimas ne mažesnis kaip 800 eur.,
- patogią darbo vietą šiuolaikiniame biure Vilniaus centre,
- liberalius, jaunatviškus vadovus,
- Jūsų kolegos bus ne tik buhalterijos, bet ir mokesčių bei finansų srities profesionalai, todėl nuolat turėsite profesinį palaikymą. Ne profesinį taip pat, jei reikės :)
Susipažinkime ir visą kitą aptarsime susitikimo metu.
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.