• Kokybiškas serviso padalinio darbo organizavimas;
• Serviso darbo rodiklių analizė, ataskaitų ruošimas;
• Teikiamų paslaugų kokybės gerinimas;
• Bendravimas su klientais;
• Naujų klientų paieška;
• Priemonių serviso paslaugų pardavimų didinimui ir kokybės kėlimui diegimas;
• Pajamų ir išlaidų kontrolė.
Reikalavimai
• Aukštasis techninis išsilavinimas;
• Darbo patirtis technikos remonto srityje;
• Geri planavimo bei vadovavimo įgūdžiai;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Sąžiningumas;
• Lankstumas;
• Iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
• Dinamišką darbą sėkmingai veikiančioje, perspektyvioje kompanijoje;
• Profesinius mokymus, karjeros ir savirealizacijos galimybes;
• Konkurencingą, kompetenciją atitinkantį atlygį.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.