Mus #įkvepia #technologijos ir iššūkiai išspręsti sudėtingus uždavinius #paprastai. Jei trokšti tobulėti ir nuolat būti technologijų priekyje, tuomet „Telia“ tau siūlo visiškai naujas galimybes. Čia taip pat rasi išskirtinę komandą savo srities #profesionalų, kurie tau padės #augti. Dirbdamas „Telia“ turėsi pavydėtiną #laisvę savo idėjas paversti tikrove.
Pagrindinės tavo atsakomybės:
• Kasdienė sistemų priežiūra (2nd/3rd level support);
• Sistemų diegimas, konfigūravimas ir administravimas;
• Sistemų stabilumo ir pasiekiamumo užtikrinimas;
• Problemų analizė, sprendimas ir eskalavimas;
• Susijusių palaikymo procesų valdymas;
• Bendradarbiavimas su savo ir kitų komandų nariais sprendžiant problemas, diegiant naujus sprendimus.
Sėkmei darbe prireiks:
• Aukštojo arba aukštesniojo išsilavinimo IT/tiksliųjų mokslų srityje;
• 2 m. darbo IT srityje patirties;
• Bendros reliacinių duomenų bazių architektūros išmanymo, gerų MS SQL kalbos vartojimo įgūdžių;
• Analitinio, techninio mąstymo, pozityvaus požiūrio, gebėjimo dirbti komandoje ir individualiai;
• Gerų anglų kalbos žinių.
Tavo privalumai:
• Patirtis su aukšto patikimumo sistemomis (High Availability);
• Darbo su monitoringo sistemomis (OpenNMS, Nagios, Cacti, Zabbix ar kt.) patirtis;
• IT Sertifikatai;
• ITIL žinios.
Mes Tau siūlome:
• Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti #tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje #ICT bendrovėje;
• Asmeninio #tobulėjimo galimybes;
• Laiku mokamą, #motyvuojantį atlyginimą bei kitas įmonėje teikiamas socialines garantijas;
• Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybės #TeliaCompany įmonių grupėje;
• Draugišką #profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.
Laukiame Tavo CV!
Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais (-ėmis).
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.