Darbo aprašymas
- Pirminių buhalterinių dokumentų (pirkimo-pardavimo) rengimas, apskaita ir kontrolė;
- Mokestinių ataskaitų rengimas, mokesčių apskaita;
- Ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaita;
- Atsargų apskaita;
- Personalo dokumentacijos rengimas ir tvarkymas;
- Užsieniečių įdarbinimo dokumentų rengimas.
- Mokestinių ataskaitų rengimas, mokesčių apskaita;
- Ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaita;
- Atsargų apskaita;
- Personalo dokumentacijos rengimas ir tvarkymas;
- Užsieniečių įdarbinimo dokumentų rengimas.
Reikalavimai
-Aukštasis ekonominis, finansinis arba buhalterinis išsilavinimas;
-Įmonių ūkinės ir finansinės veiklos buhalterinės apskaitos vedimą reglamentuojančių teisės aktų žinojimas ir gebėjimas juos efektyviai taikyti kasdieniame darbe;
-Patirtis dirbant su apskaitos programomis;
-Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Atsakingumas, kruopštumas, organizuotumas, savarankiškumas, reiklumas.
-Anglų kalbos mokėjimas.
-Įmonių ūkinės ir finansinės veiklos buhalterinės apskaitos vedimą reglamentuojančių teisės aktų žinojimas ir gebėjimas juos efektyviai taikyti kasdieniame darbe;
-Patirtis dirbant su apskaitos programomis;
-Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Atsakingumas, kruopštumas, organizuotumas, savarankiškumas, reiklumas.
-Anglų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
• Galimybę mokytis, augti ir tobulėti;
• Geras darbo sąlygas, profesionalią ir draugišką komandą;
• Dinamišką darbą nuolat augančioje, inovatyviai mąstančioje įmonėje;
• Konkurencingą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį.
• Geras darbo sąlygas, profesionalią ir draugišką komandą;
• Dinamišką darbą nuolat augančioje, inovatyviai mąstančioje įmonėje;
• Konkurencingą, darbo rezultatus ir kompetenciją atitinkantį darbo užmokestį.