2022-07-29 11:26:48

KELIONIŲ KONSULTANTAS (-Ė) TELEFONU

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Pagrindinės klientų aptarnavimo specialisto atsakomybės:
Profesionalus klientų aptarnavimas;
Keltų bilietų užsakymai;
Informacijos teikimas telefonu ir el. paštu Didžiosios Britanijos, Airijos, Olandijos ir Prancūzijos klientams;
Aktyvus reagavimas į klientų poreikius.

Reikalavimai

Puikios anglų kalbos žinios;
Greita orientacija;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Prie komandos kviečiame prisijungti iniciatyvų, komunikabilų ir dėmesingą narį! Startas - gegužės 21 d.

Įmonė siūlo

Biurą, kuriame rasi PS4 ir stalo futbolą;
Įdomų darbą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
Jauną, draugišką kolektyvą;
Galimybę derinti studijas ir darbą (galimas nepilnas etatas);
Stabilų atlyginimą ir motyvuojančius priedus.

Kita informacija: informuosime tik atrinktus kandidatus. CV galite siųsti iki gegužės 17 dienos.