- Bendravimas su esamais įmonės klientais, iškilusių problemų sprendimas, savo kompetencijos ribose, dokumentų, susijusių su šia veikla, pildymas;
- Gaunamų, siunčiamų, įmonės vidaus dokumentų registravimas, jų paskirstymas;
- Pašo siuntų rengimas;
- Svečių priėmimas;
- Vadovų aprūpinimas informacija.
Reikalavimai
- Mokėti naudotis ryšių aparatūra bei kitom orgtechnikos priemonėmis.
- Mokėti ieškoti, rinkti ir analizuoti atitinkamą informaciją, taip pat ją valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti.
- Savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
- Žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus;
- Informacinius srautus;
- Lankytojų aptarnavimo proceso organizavimo taisykles ir metodus;
- Atliekamų paslaugų rūšis;
- Mokėti tiksliai formuluoti (rengti) savo išvadas;
- Mokėti dirbti kompiuteriu su Microsoft Office programomis;
- Gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
- Gerai ir be klaidų spausdinti kompiuteriu;
- Būti susipažinusiam su labiausiai paplitusiomis personalo apskaitos ir dokumentų tvarkymo programomis.
Įmonė siūlo
- Pozityvią darbo aplinką;
- Žingeidžių ir pozityvių kolegų komandą;
- Profesionalią komandą ir vadovus;
- Konkurencingą atlygį ir priedus už pasiektus rezultatus;
- Galimybes augti įmonės viduje;
- Visas reikalingas darbo priemones.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.