IT sprendimų diegimas Klientams:
- diegimui reikalingos informacijos apie Klientą surinkimas;
- techninis IT sprendimų diegimas ir konfigūravimas pagal Kliento poreikius;
- IT sprendimų testavimas po įdiegimo;
- IT sprendimų dokumentacijos rengimas;
- naudotojų ir administratorių mokymai.
Testavimas ir pas Klientus įdiegtų IT sprendimų priežiūra:
- pagalba Klientams telefonu ir vietoje eksploatuojant IT sprendimus;
- IT sprendimų sutrikimų analizė ir sprendimas bei programuotojams perduotų sutrikimų sprendimo kontrolė;
- Klientų problemų, pastabų bei pageidavimų registravimas ir analizė;
- Klientams atliktų darbų aktų sudarymas.
Klientų konsultavimas:
- Klientų konsultavimas IT sprendimų eksploatavimo, efektyvaus panaudojimo bei kitais Klientų klausimais;
- Klientų informavimas ir konsultavimas apie IT sprendimų naujoves.
Reikalavimai
Tikimės, kad:
- turite aukštąjį išsilavinimą IT srityje arba esate paskutinių kursų studentas (-ė);
- turite įgijęs (-usi) kompiuterinį raštingumą;
- sugebate greitai įsisavinti informaciją apie naują programinę įrangą;
- esate komunikabili, atsakinga, kūrybinga, savarankiška asmenybė ir sugebate spręsti konfliktines situacijas;
- turite loginį mąstymą, į rezultatą orientuotą požiūrį, sugebate sugalvoti ir įgyvendinti optimaliausią sprendimą.
Įmonė siūlo
Kodėl verta dirbti pas mus?
- įdomi, perspektyvi įmonės veiklos sritis, užtikrinanti įgytos kvalifikacijos panaudojimą ateityje,
- kvalifikacijos kėlimo programa (galimybė pasiruošti ir įgyti visuotinai pripažįstamus kvalifikacinius sertifikatus),
- patyrę kolegos, iš kurių yra ko pasimokyti,
- dideli klientai – bankai, gamybinės įmonės, valstybės institucijos,
- aiški darbo tvarka, modernios darbo ir bendradarbiavimo priemonės, socialinės garantijos.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.