2022-07-29 11:26:48

IT KONSULTANTAS (-Ė) (SERVICE DESK)

CVMarket.lt klientas
1300 - 1700 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • programinės įrangos/sistemos vartotojų aptarnavimas ir konsultavimas;      
  • IT incidentų registravimas,
  • pirminė analizė;
  • vartotojų supažindinimas su sistemos atnaujinimais;
  • reikalavimų IT pokyčiams formulavimas;
  • kitų IT užduočių vykdymas.  

Reikalavimai

  • sėkminga patirtis dirbant SERVICE DESK vartotojų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
  • bazinės Windows, Linux žinios;
  • kompiuterių/tinklų supratimas;
  • SQL/T-SQL, XML pagrindai;
  • privalumas aukštasis išsilavinimas IT srityje;
  • anglų kalbos žinios;
  • puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
  • greita orientacija, gebėjimas tiksliai identifikuoti problemas ir priimti efektyvius sprendimus nestandartinėse situacijose.                       

Įmonė siūlo

Prisijunk prie mūsų, nes mes:

  • skatiname ir palaikome nuolatinį tobulėjimą ir kvalifikacijos kėlimą;               
  • puoselėjame atvirą kultūrą, skatiname kūrybingumą, turime draugišką komandą ir puikią darbinę atmosferą.