programinės įrangos/sistemos vartotojų aptarnavimas ir konsultavimas;
IT incidentų registravimas,
pirminė analizė;
vartotojų supažindinimas su sistemos atnaujinimais;
reikalavimų IT pokyčiams formulavimas;
kitų IT užduočių vykdymas.
Reikalavimai
sėkminga patirtis dirbant SERVICE DESK vartotojų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
bazinės Windows, Linux žinios;
kompiuterių/tinklų supratimas;
SQL/T-SQL, XML pagrindai;
privalumas aukštasis išsilavinimas IT srityje;
anglų kalbos žinios;
puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
greita orientacija, gebėjimas tiksliai identifikuoti problemas ir priimti efektyvius sprendimus nestandartinėse situacijose.
Įmonė siūlo
Prisijunk prie mūsų, nes mes:
skatiname ir palaikome nuolatinį tobulėjimą ir kvalifikacijos kėlimą;
puoselėjame atvirą kultūrą, skatiname kūrybingumą, turime draugišką komandą ir puikią darbinę atmosferą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.