2022-07-29 11:26:48

E – KOMERCIJOS KLIENTŲ APTARNAVIMO VADOVAS (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- klientų aptarnavimo skyriaus darbo organizavimas ir kontrolė;
- skyriaus darbo procesų optimizavimas;
- aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas;
- probleminių situacijų sprendimas ir pagalba darbuotojams;
- darbas su klientų konsultavimo centru (soc. tinklai, el.paštas, „livechart“, telefonu) : centro rodiklių stebėjimas, darbo procesų nustatymas, darbuotojų informavimas, mokymas ir pan.

Reikalavimai

- aukštasis išsilavinimas;
- vadovavimo patirtis;
- darbo patirtis klientų informavimo, konsultavimo ir paslaugų pardavimo srityse;
- klientų, su kuriais nėra tiesioginio kontakto, aptarnavimo kokybės užtikrinimo patirtis (e-komercijos sritis) - privalumas;
- mados prekių pardavimo išmanymas – privalumas;
- užsienio kalbos (anglų, lenkų (privalumas), rusų (privalumas);
- gebėjimas spręsti problemas bei atsparumas stresui;
- analitiškumas, strateginis mąstymas;
- greita orientacija.

Įmonė siūlo

- įdomų, atsakingą ir kupiną iššūkių darbą;
- profesinės savirealizacijos galimybes;
- puikias darbo sąlygas.

CV siųsti su nuoroda: "E- komercijos klientų aptarnavimo vadovas (-ė)"
Konfidencialumą garantuojame! Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.