Klientų aptarnavimo specialistai (logistikos koordinatoriai) yra atsakingi už:
- Profesionalų klientų aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu (tik įeinantys skambučiai iš D. Britanijos, Airijos, Belgijos ir Olandijos);
- Problemų sprendimą;
- Aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
- Puikios anglų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Greita orientacija, komunikabilumas, paslaugumas ir entuziazmas.
Įmonė siūlo
- Vertingą klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtį su lyderiaujančia logistikos kompanija;
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojantį priedą;
- Intensyvų ir kokybišką mokymų ciklą;
- Įdomų darbą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
- Jauną, draugišką kolektyvą;
- Galimybę derinti studijas ir darbą.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.