- Profesionalus įmonės klientų konsultavimas;
- Įmonės paslaugų pardavimas esamiems ir naujiems klientams;
- Darbas su duomenų baze.
Reikalavimai
- Noras tobulėti klientų aptarnavimo srityje ir mokytis iš šios srities ekspertų;
- Nepriekaištinga lietuvių kalba;
- Darbo patirtis nebūtina.
Įmonė siūlo
- Karjeros perspektyvas didelėje tarptautinėje kompanijoje;
- Intensyvius mokymus darbo pradžioje (nuo liepos 1 d.) bei galimybę dalyvauti nuolatos organizuojamuose mokymuose, seminaruose;
- Išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Darbą su jaunais, entuziastingais kolegomis;
- Galimybę užsiimti pardavimais;
- Motyvuojančią atlygio sistemą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.