2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (be patirties, įvairūs etatai)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Profesionalus įmonės klientų konsultavimas;
- Įmonės paslaugų pardavimas esamiems ir naujiems klientams;
- Darbas su duomenų baze.

Reikalavimai

- Noras tobulėti klientų aptarnavimo srityje ir mokytis iš šios srities ekspertų;
- Nepriekaištinga lietuvių kalba;
- Darbo patirtis nebūtina.

Įmonė siūlo

- Karjeros perspektyvas didelėje tarptautinėje kompanijoje;
- Intensyvius mokymus darbo pradžioje (nuo liepos 1 d.) bei galimybę dalyvauti nuolatos organizuojamuose mokymuose, seminaruose;
- Išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Darbą su jaunais, entuziastingais kolegomis;
- Galimybę užsiimti pardavimais;
- Motyvuojančią atlygio sistemą.