Tavo pareigos
RENT BOUTIQUE klientų aptarnavimo specialisto darbas yra nenuobodus ir susideda iš šių pareigų:
Suteikti puikų klientų aptarnavimą „online“ (soc. tinklai, livechat, el.paštu, telefonu);
Suteikti kokybiškas konsultacijas RB „showroom‘e“ (slenkančiu grafiku);
Dirbti su užsakymų valdymo sistema (parengti siuntas, iškviesti kurjerius, koordinuoti grąžintas siuntas);
Reikalavimai
Tavo gebėjimai
Manome, kad Tu, kaip ir visi dirbantys RENT BOUTIQUE, domiesi mada ir pardavimais, esi draugiškas, komunikabilus ir ambicingas komandos narys, kupinas užsidegimo ir optimizmo. Tau nesvetimos šios asmeninės savybės:
Gebėjimas vienu metu efektyviai atlikti kelias užduotis bei dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai;
Pozityvumas, kruopštumas, paslaugumas;
Laisvai bendrauji užsienio kalbomis lenkų ir anglų kalbomis;
Tuomet mums reikia tavęs – tau mūsų!
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.