2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Kaune

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Padalinys/sritis: Komercijos departamentas, Filialų valdymo skyrius Darbo pobūdis • Vartojimo kredito sutarčių sudarymas; • Klientų konsultavimas tiesiogiai ir telefonu; • Pardavimai telefonu esamiems klientams.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas; • Gebėjimas dirbti bei spręsti iškilusias problemas savarankiškai; • Atsakingumas, kruopštumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, paslaugumas; • Rusų kalbos žinios; • Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje; • Darbo kompiuteriu įgūdžiai. Privalumai • Darbo patirtis finansų įstaigoje.

Įmonė siūlo

• Darbas pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita);
• Darbo vieta PC "MEGA", Islandijos pl. 32, Kaunas;
• Fiksuotas darbo užmokestis ir nuo rezultatų priklausanti kintama atlyginimo dalis.

Sudaroma terminuota ~2 metų sutartis su galimybe pratęsti.

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Kaune" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.

Papildoma informacija

Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.