2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) (Helpdesk)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Ieškome žmogaus, kuris su užsidegimu imtųsi: - registruoti klientų kreipinius bei įrangos gedimus sistemose; - nukreipti užregistruotus kreipinius atitinkamiems specialistams ir koordinuoti jų sprendimą; - užtikrinti, kad būtų įvykdyti SLA įsipareigojimai; - konsultuoti klientus baziniais IT klausimais; - užsakyti įrangą iš tiekėjų.

Reikalavimai

Būtų puiku, jei Tu: - turi puikius organizacinius, bendravimo ir kritinių situacijų valdymo įgūdžius, kitaip tariant galite susikalbėti su "įvairaus plauko" žmonėmis; - esi atsakingas ir kruopštus; - noriai pagelbėtum klientui bet kuriuo metu. Mes džiaugsimės, jei Tu: - įgijai išsilavinimą IT srityje; - turi darbo patirties su automatizuotomis stebėjimo sistemomis.

Įmonė siūlo

Tavo būsimasis skyrius: nestokoja humoro jausmo :)