Ieškome žmogaus, kuris su užsidegimu imtųsi:
- registruoti klientų kreipinius bei įrangos gedimus sistemose;
- nukreipti užregistruotus kreipinius atitinkamiems specialistams ir koordinuoti jų sprendimą;
- užtikrinti, kad būtų įvykdyti SLA įsipareigojimai;
- konsultuoti klientus baziniais IT klausimais;
- užsakyti įrangą iš tiekėjų.
Reikalavimai
Būtų puiku, jei Tu:
- turi puikius organizacinius, bendravimo ir kritinių situacijų valdymo įgūdžius, kitaip tariant galite susikalbėti su "įvairaus plauko" žmonėmis;
- esi atsakingas ir kruopštus;
- noriai pagelbėtum klientui bet kuriuo metu.
Mes džiaugsimės, jei Tu:
- įgijai išsilavinimą IT srityje;
- turi darbo patirties su automatizuotomis stebėjimo sistemomis.
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.