• Konsultuoti ir parduoti kredito unijos paslaugas ir produktus nariams ir naujiems klientams;
• Naujų klientų paieška ir esamų narių išlaikymas;
• Klientų poreikių analizė, pasiūlymų ruošimas ir teikimams;
• Kredito unijos paslaugų ir produktų pristatymas;
• Narių ir klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu;
• Paraiškų priėmimas ir suvedimas į sistemą.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis (ekonomikos, vadybos arba administravimo srityje) išsilavinimas;
• Savarankiškumas, iniciatyvumas, komunikabilumas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Puikūs klientų aptarnavimo, derybų ir problemų sprendimo įgūdžiai.
Privalumai:
• Patirtis pardavimų arba klientų aptarnavimo srityje;
• Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
• Puikias darbo sąlygas ir draugišką kolektyvą;
• Įdomų ir atsakingą darbą;
• Profesinio tobulėjimo galimybes;
• Konkurencingą atlyginimą priklausantį nuo darbo rezultatų.
Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas“ prašome siųsti iki 2016 m. gegužės mėn. 1 d.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.