2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Konsultuoti ir parduoti kredito unijos paslaugas ir produktus nariams ir naujiems klientams;
• Naujų klientų paieška ir esamų narių išlaikymas;
• Klientų poreikių analizė, pasiūlymų ruošimas ir teikimams;
• Kredito unijos paslaugų ir produktų pristatymas;
• Narių ir klientų konsultavimas telefonu ir el. paštu;
• Paraiškų priėmimas ir suvedimas į sistemą.

Reikalavimai

• Aukštasis arba aukštesnysis (ekonomikos, vadybos arba administravimo srityje) išsilavinimas; • Savarankiškumas, iniciatyvumas, komunikabilumas; • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai; • Puikūs klientų aptarnavimo, derybų ir problemų sprendimo įgūdžiai. Privalumai: • Patirtis pardavimų arba klientų aptarnavimo srityje; • Vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

• Puikias darbo sąlygas ir draugišką kolektyvą;
• Įdomų ir atsakingą darbą;
• Profesinio tobulėjimo galimybes;
• Konkurencingą atlyginimą priklausantį nuo darbo rezultatų.

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas“ prašome siųsti iki 2016 m. gegužės mėn. 1 d.