Darbo aprašymas
Užsakymų priėmimas, jų priežiūra ir tiekimas;
Pardavimo dokumentų ir duomenų administravimas, užsakymų įvykdymo priežiūra;
Bendravimas su klientais, jų konsultavimas;
Santykių su tiekėjais palaikymas;
Kitos su klientų aptarnavimu susijusios užduotys.
Pardavimo dokumentų ir duomenų administravimas, užsakymų įvykdymo priežiūra;
Bendravimas su klientais, jų konsultavimas;
Santykių su tiekėjais palaikymas;
Kitos su klientų aptarnavimu susijusios užduotys.
Reikalavimai
Aukštasis / aukštesnysis techninis išsilavinimas;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Užsienio kalbos: labai geros anglų kalbos žinios ir rūsų kalbos pagrindai;
Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
Gebėjimas dirbti bei spręsti problemas savarankiškai;
Jūsų asmeninės savybės: kruopštumas, atsakingumas, iniciatyvumas, organizuotumas.
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Užsienio kalbos: labai geros anglų kalbos žinios ir rūsų kalbos pagrindai;
Puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai;
Gebėjimas dirbti bei spręsti problemas savarankiškai;
Jūsų asmeninės savybės: kruopštumas, atsakingumas, iniciatyvumas, organizuotumas.
Įmonė siūlo
Geras darbo sąlygas;
Profesinio tobulėjimo galimybes, mokymus įmonės viduje ir išorėje;
Įdomų ir atsakingą darbą šaunioje kompanijoje;
Konkurencingą atlyginimą.
Kandidatus į poklabius pradėsime kviesti nuo rugsėjo 26 dienos.
Profesinio tobulėjimo galimybes, mokymus įmonės viduje ir išorėje;
Įdomų ir atsakingą darbą šaunioje kompanijoje;
Konkurencingą atlyginimą.
Kandidatus į poklabius pradėsime kviesti nuo rugsėjo 26 dienos.