- klientų aptarnavimas bei informacijos teikimas telefonu (įeinantys skambučiai), problemų sprendimas ir aktyvus reagavimas į klientų poreikius;
- klientų pastebėjimų, įžvalgų ir pasiūlymų apibendrinimas;
- paslaugų kokybės gerinimo inicijavimas;
- glaudus bendradarbiavimas su kitais organizacijos skyriais;
- naujų idėjų ir metodikų pritaikymas gerinant klientų aptarnavimą.
Reikalavimai
- puikus lietuvių, anglų bei rusų kalbų mokėjimas raštu ir žodžiu;
- komunikabilumas, organizuotumas.
Privalumai:
- socialinių tinklų žinios;
- patirtis dirbant su CRM, TVS sistemomis.
Įmonė siūlo
- įdomų ir atsakingą darbą pramogų industrijos įmonėje;
- karjeros galimybes;
- dinamišką darbo aplinką;
- pamaininį slenkantį darbo grafiką;
- darbo vietą Vilniaus centre.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.