2022-07-29 11:26:48

Klientų vadybininkas (-ė) telefonu („Viena sąskaita“ klientų aptarnavimas)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Teikti informaciją klientams, skambinantiems informaciniais telefonais („Viena sąskaita“, vienas iš mobilaus ryšio operatorių ir pan.);
- Priimti paslaugų užsakymus;
- Parduoti paslaugas/produktus skambinantiems klientams.

Reikalavimai

- Taisyklinga lietuvių kalba;
- Gebėjimas dirbti pagrindinėmis kompiuterio programomis;
- Greita orientacija;
- Noras mokytis ir tobulėti;
- Paslaugumas ir pagarba klientams bei kolegoms.

Privalumas:

- Darbo patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse;
- Anglų/rusų kalbų žinios.

Įmonė siūlo

- Darbą kintančiu grafiku, kuris leis derinti darbą su studijomis ar kitais užsiėmimais;
- Žengti tvirtą žingsnį, siekiant karjeros „Teo“ įmonių grupėje;
- Motyvuojančią priedų sistemą;
- Nuolatinį ugdymą;
- Draugiškus ir palaikančius kolegas;
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų visą parą visame pasaulyje;
- Papildomą sveikatos draudimą lojaliausiems darbuotojams