- gaunamos dokumentacijos (įskaitant ir elektroninės) administravimas ir suvedimas į sistemą,
- reguliarus sisteminių duomenų apdorojimas ir ataskaitų ruošimas,
- nuolatinis bendravimas su klientais derinant baigtų darbų ataskaitas ar tikslinant sąskaitose pateiktą informaciją.
Reikalavimai
- aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word, mokėjimas dirbti su MS Dynamics NAV būtų privalumas);
- darbo ruošiant ir administruojant dokumentus (sutartis su klientais, darbų atlikimo aktus, sąskaitas) patirtis;
- buhalterinės apskaitos pagrindai (būtų privalumas);
- geri bendravimo įgūdžiai;
- anglų kalbos mokėjimas;
- kruopštumas, pareigingumas.
Įmonė siūlo
- puikias darbo sąlygas, patrauklų gerbūvio paketą;
- profesinio tobulėjimo galimybes;
- įdomų darbą draugiškame kolektyve.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.