2022-07-29 11:26:48

Operacijų administravimo specialistė (-as)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- gaunamos dokumentacijos (įskaitant ir elektroninės) administravimas ir suvedimas į sistemą,
- reguliarus sisteminių duomenų apdorojimas ir ataskaitų ruošimas,
- nuolatinis bendravimas su klientais derinant baigtų darbų ataskaitas ar tikslinant sąskaitose pateiktą informaciją.

Reikalavimai

- aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, Word, mokėjimas dirbti su MS Dynamics NAV būtų privalumas);
- darbo ruošiant ir administruojant dokumentus (sutartis su klientais, darbų atlikimo aktus, sąskaitas) patirtis;
- buhalterinės apskaitos pagrindai (būtų privalumas);
- geri bendravimo įgūdžiai;
- anglų kalbos mokėjimas;
- kruopštumas, pareigingumas.

Įmonė siūlo

- puikias darbo sąlygas, patrauklų gerbūvio paketą;
- profesinio tobulėjimo galimybes;
- įdomų darbą draugiškame kolektyve.