Siekti užsibrėžtų pardavimo tikslų;
Aktyviai analizuoti esamą rinkos situaciją ir imtis atitinkamų veiksmų rezultatui pasiekti;
Nuolat lankant ir apmokant prekybininkus skleisti naudingą informaciją apie kompaniją ir jos teikiamas paslaugas;
Konsultuoti įmonės klientus įvairiais klausimais;
Palaikyti kontaktus su prekybininkais, siekiant pateisinti bei viršyti jų lūkesčius;
Vadovaujantis įmonės strategija ir misija prognozuoti ir planuoti savo darbą;
IT sprendimų diegimas, priežiūra bei problemų sprendimas;
Stebėti ir analizuoti statistiką bei rinkos tendencijas.
Reikalavimai
1-2 metų patirtis pardavimų, klientų aptarnavimo, parduotuvės valdymo ar panašioje srityje;
Bendravimo su klientais standartų išmanymas;
Klientų paieškos patirtis;
Geri anglų kalbos įgūdžiai;
Rusų kalbos mokėjimas - privalumas;
Vidinė motyvacija, klientų poreikių numatymas ir kryptingas rezultatų siekimas;
Pagrindinės IT žinios;
Analitinis mąstymas, dalykiškumas ir lankstumas, spartus reagavimas į kilusias problemas;
Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Įmonė siūlo
Įdomų darbą sėkmingoje ir pirmaujančioje tarptautinėje kompanijoje;
Visas darbui reikalingos priemones;
Priedus, esant geriems darbo rezultatams;
Draugišką aplinką jaunatviškame kolektyve.
Please, apply using this link:
Apply to vacancy
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.