Teisingas tikslinių klientų pasirinkimas;
Potencialaus kliento WEB svetainės analizavimas, siauras pagrindinių trūkumų įvardijimas, sprendimo jiems pašalinti radimas;
Aiškus ir lengvai suprantamas potencialaus kliento rastos problemos sprendimo komunikavimas bei tolimesnio susitikimo su klientu organizavimas;
Tikslios informacijos apie klientą įvedimas į CRM, preciziškai vykdyti susitarimus su klientu;
Reikalavimai
Patirtis parduodant produktus ar paslaugas telefonu;
Puikūs tarpasmeniniai bendravimo įgūdžiai lietuvių kalba;
Pozityvumas, gebėjimas suvaldyti atmetimo reakciją.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.