Parduotuvės personalo darbo organizavimas ir kontroliavimas ( 7-8 darbuotojai);
Parduotuvės pirkėjų aptarnavimo organizavimas ir užtikrinimas pagal bendrovės klientų aptarnavimo standartą;
Parduotuvės veikloje iškylančių tiekimo, reklamos, pardavimo problemų sprendimas;
Parduotuvės ūkinės veiklos priežiūra ir kontrolė;
Dokumentacijos ir ataskaitų rengimas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
Ne mažesnė nei 2 metų patirtis mažmeninėje prekyboje;
Vadovaujamo darbo patirtis;
Atsakingumas, orientacija į rezultatą, gebėjimas strategiškai mąstyti ir operatyviai priimti sprendimus;
Gebėjimas prisiimti atsakomybę už savo ir komandos rezultatus;
Mokėjimas dirbti MS Office programomis, raštvedybos išmanymas;
Geras lietuvių k. mokėjimas, gebėjimas bendrauti rusų k.;
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą viename didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje;
Palaikančią komandą ir vadovą, visapusį įvedimą į naują darbo aplinką;
Asmeninį ir profesinį augimą bei karjeros galimybes;
Sveikatos draudimą;
Galimybę įsitraukti į darbdavio įvaizdžio kūrimą;
Papildomą skatinimą už pasiektus tikslus;
Darbuotojų nuolaidų programą perkant Moki Veži parduotuvėse, papildomas partnerių nuolaidas ir pasiūlymus;
Nuotaikingus įmonės renginius, vasaros šventes, komandos formavimo veiklas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.