• Paslaugų centro skyriaus darbuotojų darbo organizavimas, komandos ugdymas ir motyvavimas
• Kokybiškas klientų aptarnavimas laikantis klientų aptarnavimo standartų
• Informacijos teikimas apie paslaugų centro teikiamas paslaugas
• Prekių priėmimas remontui, gedimo pobūdžio išaiškinimas
• Savalaikio garantinio ir pogarantinio prekių remonto užtikrinimas
• Darbas kaso aparatu (esant poreikiui)
Reikalavimai
• Ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai
• Vairuotojo pažymėjimas (B Kategorija)
• Vadovaujamojo darbo patirtis (privalumas)
• Elektrinio krautuvo pažymėjimas (privalumas)
Įmonė siūlo
• darbą stabilioje kompanijoje
• laiku mokamą atlygį bei priedus už sėkmingus pardavimų rezultatus, jūsų ir komandos papildomas pastangas bei iniciatyvas (veikia motyvacinė programa), ypatingą klientų aptarnavimą, darbo viršvalandžius
• socialiai atsakingą darbdavio elgesį: skaidri atlygio politika, papildomas sveikatos draudimas, renginiai visai šeimai, darbuotojų vaikų atlygintinas užimtumas vasaros atostogų metu
• karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
• visas sąlygas profesionaliai tobulėti įgyjant vertingos patirties prekybos srityje
• gerovės paketą: sisteminiai ir individualūs mokymai, darbuotojų nuolaidų kortelės, dovanos švenčių proga ir kt.
Kartu kurkime patikimą ir dinamišką aplinką, kurioje augtume, tobulėtume ir siektume karjeros!
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.