• Informacijos teikimas klientams elektroniniu paštu bei chat online (pokalbiai gyvai) būdu;
• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo bei administravimo klausimais;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais;
• Klientų elektroninės dokumentacijos (žalų bylų) tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas);
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas;
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Noras mokytis ir tobulėti;
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas);
• Darbo patirtis aptarnaujant klientus elektroniniais kanalais (būtų privalumas);
• Rusų ir anglų k. mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę;
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.