2022-07-29 11:26:48

Ryšių su klientais valdymo centro vadybininkas (-ė) Klientų aptarnavimo elektroniniais kanalais skyriuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Informacijos teikimas klientams elektroniniu paštu bei chat online (pokalbiai gyvai) būdu;
• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo bei administravimo klausimais;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais;
• Klientų elektroninės dokumentacijos (žalų bylų) tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.

Reikalavimai

• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas);
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas;
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje;
• Noras mokytis ir tobulėti;
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas);
• Darbo patirtis aptarnaujant klientus elektroniniais kanalais (būtų privalumas);
• Rusų ir anglų k. mokėjimas būtų privalumas.

Įmonė siūlo

• Karjeros galimybę;
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose.