2022-07-29 11:26:48

Ryšių su klientais valdymo centro vadybininkas (-ė) Klientų aptarnavimo elektroniniais kanalais skyriuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Informacijos teikimas klientams elektroniniu paštu bei chat online (pokalbiai gyvai) būdu;
• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo bei administravimo klausimais;
• Klientų konsultavimas draudimo išmokų, žalos reguliavimo bei administravimo klausimais ;
• Klientų elektroninės dokumentacijos tvarkymas;
• Bendradarbiavimas su kitais bendrovės padaliniais ieškant sprendimų klientui.

Reikalavimai

• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas)
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu)
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• Kompiuterinis raštingumas
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• Noras mokytis ir tobulėti
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
• Pardavimo įgūdžiai (būtų privalumas)
• Užsienio kalbos žinios

Įmonė siūlo

• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose