2022-07-29 11:26:48

SANTYKIŲ SU KLIENTAIS VALDYMO VADOVAS (-Ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• klientų klausimų sprendimas, nestandartinių situacijų valdymas
• įmonės klientų aptarnavimo procesų kontrolė, siekiant išvengti sutrikimų ir pretenzijų
• klientų aptarnavimo procesų tobulinimas, prevencijos priemonių diegimas
• bendravimas su klientais telefonu ir raštu
• bendradarbiavimas su aptarnavimo paslaugų teikėjais (partneriais)
• santykių su klientais valdymo įrankio diegimas ir administravimas

Reikalavimai

• panašaus darbo, susijusio su tiesioginiu klientų aptarnavimu ar skambučių centro veikla, patirtis
• patirtis rengiant, diegiant ir kontroliuojant klientų aptarnavimo procesus bei sistemas
• aukštasis universitetinis išsilavinimas vadybos srityje
• puikus lietuvių kalbos mokėjimas, geras rusų ir anglų kalbų mokėjimas (raštu ir žodžiu)
• puikūs bendravimo ir derybų įgūdžiai, orientacija į klientą
• atsparumas stresui, konfliktinėms situacijoms ir greitai besikeičiančioms sąlygoms
• kruopštumas, gebėjimas argumentuotai reikšti mintis, įsipareigojimų laikymasis, analitinis mąstymas
• vairuotojo pažymėjimas

Įmonė siūlo

• įdomų ir atsakingą darbą lyderiaujančioje kompanijoje
• galimybę nuolat tobulėti ir mokytis
• konkurencingą atlyginimą ir priedus už pasiektus darbo rezultatus
• profesionalią komandą, kurios dėka efektyvus darbas ir bendradarbiavimas su klientais, tiekėjais ir kolegomis yra įmonės sėkmės pagrindas
• papildomą sveikatos draudimą

Kartu kurkime patikimą ir dinamišką aplinką, kurioje augtume, tobulėtume ir siektume karjeros!