Profesionalus serviso klientų aptarnavimas telefonu ir informacijos suteikimas;
Klientų užsakymų priėmimas, darbų derinimas, nusiskundimų sprendimas;
Atliekamų darbų kokybės užtikrinimas;
Serviso procesų planavimas, valdymas ir kontrolė;
Klientų duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai
Aukštesnysis / aukštasis išsilavinimas (techninis išsilavinimas būtų privalumas);
Būtina analogiško darbo patirtis;
Remonto paslaugų proceso išmanymas;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Užsienio kalbų (rusų ir anglų) mokėjimas;
Gebėjimas dirbti savarankiškai, stipri orientacija į darbo rezultatą;
Vairavimo patirtis.
Įmonė siūlo
Realizuoti žinias ir patirtį progresyvioje tarptautinės grupės įmonėje;
Laisvą apmokamą gimtadienio dieną;
Sveikatos draudimą pasibaigus išbandymo laikotarpiui;
Dalyvauti įtraukiančiuose renginiuose, mokymuose ir iniciatyvose;
Kintamą atlyginimo dalį "be lubų" įvykdžius sutartus tikslus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.