2022-07-29 11:26:48

Serviso vadybininkas

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• bendravimas su klientais, serviso darbų užsakymų priėmimas;
• technologinių serviso procesų planavimas, priežiūra ir kontrolė nuo remontuotino įrenginio priėmimo iki atidavimo klientui;
• defektavimo aktų, komercinių pasiūlymų, remonto atlikimo aktų ruošimas;
• bendravimas su remontuojamos įrangos gamintojais (Lietuvoje ir užsienyje);
• atsarginių dalių užsakymas (Lietuvoje ir užsienyje);
• pastaba: apie 20-30% darbo laiko bendraujama/susirašinėjama anglų kalba;

Reikalavimai

• aukštasis techninis išsilavinimas; • ne mažesnė nei 3 metų panašaus darbo patirtis; • puikios lietuvių kalbos žinios (kalba/skaitymas/rašymas); • geros anglų(techninės) kalbos žinios (kalba/skaitymas/rašymas); • sugebėjimas dirbti tiek komandoje, tiek savarankiškai; • sugebėjimas planuoti darbinius procesus; • bendravimo įgūdžiai; • atsakingumas, užsibrėžtų tikslų siekimas, „lankstumas“, sugebėjimas dirbti greitai besikeičiančiuose situacijose; • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija);

Privalumai

• analogiško darbo (komunalinės, statybinės, žemės ūkio ar pan. technikos serviso darbų administravimas) patirtis; • rusų ir/ar vokiečių kalbos žinios;

Įmonė siūlo

• įdomų ir perspektyvų darbą draugiškame kolektyve;
• šiuolaikinius reikalavimus atitinkančias darbo sąlygas;
• patrauklų atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
• savo organizacinių sugebėjimų realizavimo, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;