2022-07-29 11:26:48

Skubiai! Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) telefonu lietuvių k.

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą ir informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.

Reikalavimai

-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Rusų kalba (žodžiu) - privalumas;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (skyrius veikia I-VII nuo 7-22 val.).

Įmonė siūlo

-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
-Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
-Slenkantį darbo grafiką ir galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
-Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
-Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
-Galimybę derinti darbą ir studijas;
-Draugiškus ir energingus kolegas;
-Galimybę grįžti namo nemokamu taksi;
-Tobulėjimą bei karjeros galimybes.

Kita informacija: Informuosime tik atrinktus kandidatus